söndag 10 maj 2009

Just nu har vi 20% rabatt på FIXONI!

Jag vill bara tipsa er som läser Lilla Bebbens blogg att nu är det 20% på FIXONIs vårkollektion. Det är jättefina kläder av riktigt bra kvalitet till ett så lågt pris - härliga färger! Speciellt gillar jag byxorna som är clamdiggers-modell på. De har sömmar i grönt och blått och även matchande knappar - och de funkar riktigt bra till LipFish vårkollektion. Just nu kostar då dessa byxor 159 kr istället för 199 kr så är ni på jakt efter ett par bra sommarbyxor, robusta nog att ha även på dagis, så är det ett prisvärt alternativ! Här är en bild på dem:

De snygga sömmarna och matchande knapparna framkommer inte riktigt på bilden, tyvärr men de är riktigt coola byxor som jag har till min tjej. Du hittar byxorna här: http://www.lillabebben.se/ShowProduct.aspx?prodid=404 och som sagt kostar de 159 kr just nu. Storlekar 74-104 cl.

En annan favorit som har sålt bra är setet med klänning och tights i lila som de flesta verkar gilla. Det är glada färger och inte så där sockersött rosa men ändå flickfint som faller små damer i smaken. EN liten bild:

Såklart har min tjej ett sånt här set. Jag ska visa bilder i bloggen här framöver - men passa på om ni gillar det för det börjar bli få kvar i varje storlek. Det hittar du här: http://www.lillabebben.se/ShowProduct.aspx?prodid=408 och kostar då 183 kr just nu. Även detta set i stl 74-104.

För småflickor har jag köpt hem en liten tunika med matchande byxor (ja och så en hel del annat förstås men det här är en favorit):


Setet kostar 119 kr för klänningen och 71 kr för leggingsen. Jättefina! Finns i storlekar 56-74 cl.

Du hittar byxorna här: http://www.lillabebben.se/ShowProduct.aspx?prodid=394

och klänningen här: http://www.lillabebben.se/ShowProduct.aspx?prodid=393

Ja, det var några av kläderna men det finns mycket mer i shoppen så välkomna in och titta - kanske kan du fynda lite också!

Och du vet väl att vi alltid levererar fraktfritt inom Sverige!
www.lillabebben.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar