lördag 17 januari 2009

Jag gillar Petter

Har ni hört Petters nya skiva? X heter den och det är Petters bästa låtar - många har du hört på radion och andra inte. En del är färskt material men allt är kanonbra!

Jag gillar även Petters blogg där han skriver om sina låtar, skivsläpp och en hel del härliga grejor om hur han uppfostrar sina barn. Petter är som alla andra pappor, gör sitt allra bästa och ibland blir det inte riktigt som det ska - men bra ändå till slut. Han skriver med självdistans och är en cool snubbe (ja, jag är ju 38 år så jag vet inte om det där var coolt skrivet eller om det var så där töntigt som bara pinsamma morsor kan vara, oj vad min dotter kommer tycka jag är pinsam när hon kommer i den åldern).

Jag gillar i alla fall Petter, både bloggen och hans musik. Gå gärna in och kolla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar