söndag 11 januari 2009

Lilla Bebben - Bloggen


Ja, då försöker man för 3:e (tror jag) gången att starta någon slags blogg som ska relatera till Lilla Bebben och vad som händer bakom kulisserna. Man ser bara en webbshop - hur vet man att den är seriös? Får jag mina grejor, kan man ju undra? Jag har ju heller inte lagt ut mitt organisationsnummer på sidan eftersom det är mitt personnummer också.

Vi (okej, jag då) kör ju fraktfritt numera - du betalar ingen frakt för att få hem dina grejor!

Just nu väntar jag på grejor från Carriwell, kanonbra gravid- och amningsprodukter till hyfsade priser. De kommer in under vecka 3 - nästa vecka alltså! Flexibelt - midjeförlängare så du kan använda dina vanliga byxor hela? graviditeten finns att köpa redan nu i shoppen.


Jag hoppas att många som handlar bolor hos mig - jag har 23 olika i lager för tillfället - ska titta in och även investera i en bra gravidBH eller amningsBH.

I slutet av februari - början på mars kommer även BOOB mammakläder och amningskläder vilket jag hoppas och tror på. BOOB tillverkas i Europa vilket gör att det är bättre koll på under vilka förhållanden kläderna tillverkas och mycket är i ekologisk bomull. De är lite dyra kan jag tycka, men de är även prisvärda och av kanonbra kvalitet så jag tror att en investering i en BOOB amningströja eller gravidtröja är en bra investering.

Just nu är det REA hos Lilla Bebben vilket jag hoppas att du inte har missat. Jag måste få bort lagret som jag har kvar sen i höstas - det börjar tunnas ut ordentligt i storlekarna nu - för att få rum med allt nytt som kommer. Titta gärna in NU för snart är det slut på det mesta. Du kan fynda en overall eller en jacka från Didriksons 1913 för 499 kr... Billigt eller är det billigt???!

Bland annat kommer det grejor från FIXONI, jättefina kläder för tjejer och killar upp till storlek 104 - ungefär 3-4 år, om man inte är extremt stor.

Jag glömde nästan! Det kommer kläder från LipFish, det är den absolut bästa kollektionen de haft nån gång! Sen har jag förstås tagit hem den klassiska aptröjan som alltid säljer slut först.

Ett smakprov:


Så söt!!! Och en hel massa annat så glöm inte att spana in då och då för det kommer nytt hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar