onsdag 14 januari 2009

Bola med babyfötter....

Nu har jag tagit hem ännu en modell av bola med små babyfötter på. Den är jättefin och fint arbetad. Jag har tyvärr inte någon bild på den ännu men så snart jag får bilder (eller tar själv) så kommer jag att lägga ut dem här i bloggen. Den är inte utlagd i shoppen ännu eftersom jag vill visa hur den ser ut innan någon köper den - och kanske ångrar sig.

Jag har fått så otroligt fin kundrespons här efter jul- och mellandagsshoppingen. Det är en av de saker som driver mig, att göra er (potentiella) kunder nöjda.

Jag försöker alltid att göra mitt bästa för att kunden ska bli nöjd. En otroligt viktig sak som många är dåliga på, är snabb återkoppling. Jag vet själv hur frustrerande det är att inte få svar - ingen svarar och ingen ringer upp. Det kan jag själv bli galen på och riktigt tröttna på en shop - om de inte snyggar till det hela på slutet och kompenserar. Det behövs så lite för att man ska bli en glad kund och det är så jag försöker tänka. Vad jag som kund vill ha ut av en webbshop (t ex).

Eftersom jag arbetar dagtid med mitt ordinarie jobb så kan jag inte svara i telefon men jag ringer alltid upp efter jobbet om man lämnar ett telefonnummer dit jag kan ringa. Jag packar ordrar på kvällar och nätter och skickar dem dagen efter om man beställer innan klockan 22 på kvällen. Lägger man en order före 22 på en lördagskväll så får man den levererad till måndag om posten sköter sig som de ska.

Servicen hos Lilla Bebben är hög och jag försöker att bibehålla den på en hög nivå.

Ja, det här blev lite tjat om vilken god service jag har men med den respons som jag fått från er kunder så förstår jag att ni faktiskt tycker det. Jag gör i alla fall mitt bästa. Ibland funkar det inte. Det har hänt fler än en gång att ett paket fastnat på vägen och det är oftast på utlämningsställena som det felar. Två gånger har paket faktiskt försvunnit och då skickar jag mer än 1000 brev om året från Lilla Bebben så posten är ganska bra ändå:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar