onsdag 1 april 2009

Våren är äntligen här!!!!

och jag går i väntans tider! Det ska bli så spännande att få hem alla nyheter här i April. De borde börja ramla in snart. Somligt kan jag inte avslöja i detta ögonblick för det är inte helt klart - men det kommer bli mycket bra och praktiska prylar till några av marknadens bästa priser!

För er som tänkt köpa en skaljacka hos Lilla Bebben - ALLTID FRAKTFRITT - så börjar det bli hög tid. De gröna och turkosa jackorna samt Aosta allvädersbyxor börjar tunna ut i storlekarna. Den röda jackan är i två olika nyanser och gula dragkedjor, precis som vinterjackan. Jag tycker den är så fin, både i modellen och färgen. Dottern har bokat en sådan eftersom hon hade en likadan vinterjacka. Den tjejen är inte mycket för förändring.

När jag bytte gardiner i vardagsrummet (se tidigare inlägg) så bröt hon ihop fullständigt morgonen efter när hon kom ner och såg att de gamla gardinerna var borta. Hon låg på golvet och grät över de gamla gardinerna och jag var tvungen att förklara att de var smutsiga. Det köpte hon. Ibland undrar man vad som försiggår i 3-åringars huvud - men det finns säkert någon bok om detta också:-).

Jag har förresten fått hem fina solhattar till ett mycket bra pris som jag kommer att lägga ut i shoppen här framåt helgen. Inga bilder ännu men det kommer.

Nu finns det också en fin, silverpläterad kedja att köpa till sin bola. Den är nog lång för att räcka ner till magen och kommer hem i nästa vecka. Har ni förresten sett Cecilija S nya kollektion för våren och sommaren?

Den är urläcker! Lilla Bebben planerar att köpa in delar av kollektionen som är både praktisk och till bra priser. Många av plaggen funkar både före under och efter graviditeten så man kan fortsätta ha dem. Mjuk bomullstrikå som inte sitter åt och skaver... Svenskdesignat, snyggt och coolt! Bilder på detta kommer!

Ha det så himla bra!

//Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar