onsdag 15 april 2009

Påsken...

var oerhört skön! Det har varit dåligt med bloggandet ett tag - hur mycket som helst att göra med shoppen (deklarationsdags!), massor på jobbet och en liten tjej här hemma som är inne i en trotsperiod och testar gränser hela tiden.

Påsken ägnade jag åt dottern och maken och trädgården. De var lite försummade alla tre kändes det som...

Då har bloggen fått stå tillbaka.

Men! Jag kan meddela att denna vecka kommer Nalle Puh och Ior på NUKs suveräna produkter! Jag har köpt hem alltihop och nu är det PP (polypropylén) i flaskorna istället för PC (polycarbonat) som kan avge Bisfenol A om de används oförsiktigt. Jag är fortfarande lite feg gentemot glasflaskor och skicka med posten. Man säger från leverantören att det ska funka men jag är inte där ännu...

Det kommer kläder från Lilla Hund, jättefina byxor och tröjor som är handsydda i skön kvalitet.

Tillsammans med produkterna från NUK så levereras även produkter från Zunblock. Jag valde att inte köpa hem solskyddsdräkterna från Zunblock utan från NowaLi som kommer med solskyddsdräkter i år. Det finns med Lilla Spöket Laban och med Tummen. Matchande solkepsar med skynke bak i nacken finns också.

Från Zunblock kommer det solglasögon (coooola), amningsskynke med solskyddsfaktor 50, brätten för sulkys och även solklockor som man sätter på armen och de ändrar färg när man varit i solen och utsatts för en viss mängd solljus (tror jag, ska kolla upp det när de kommer) men de verkar jättebra.

Så det kommer alltså massor av prylar för sommaren! Jag har inte riktigt ork nu att lägga ut bilder men det kommer i helgen.

Ha det så bra!

//Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar