lördag 21 februari 2009

LipFish tights har efterfrågats!

Och på grund av en felleverans så har de dröjt en stund - men nu finns de i shoppen i storlek 50/56 upp till 110 cl. Samma sköna bomullstrikå som i tröjorna och samma suveräna kvalitet. Färgerna håller bra och tyget blir inte noppigt som en del kläder kan bli. LipFish är kläder att ärva.

Sen har vi satt ner priset en hundring till på Didriksons vinteroveraller! De ska bort nu när våren är i antågande och vi behöver plats för alla vårliga nyheter som är på ingång.

Jag har haft fullt upp med sjukdomar själv, en förkylning som bara vägrat släppa taget, och en dotter som först hade en riktig halsinfektion och sen fick vinterkräksjukan på det. Min käre make har haft ett ordentligt ryggskott så det har varit lite MYCKET här ett tag... Det har inte varit ett par roliga veckor och därav bloggtorkan och den totala tystnaden på bloggen.

Men ni vet väl att det som inte dödar, det härdar - och man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke och allt det där...

Nu går vi mot ljusare tider i alla fall. Det är skönt att det inte är beckmörkt när man åker hem från jobbet - ja det där jag gör vid sidan om Lilla Bebben....;-).

Melodifestivalen är i gång och det är nu duell mellan Rigo och topaserna och EMD. Jag gissar att EMD vinner, skulle bli mycket förvånad annars.

Ha en fortsatt bra kväll!

Jag bakar sockerkaka till en tårta åt min lilla dotter som inte är så liten längre. Hon fyller 3 år imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar