torsdag 26 februari 2009

Jag ljög...

när jag sa att jag skulle lägga ut Ruskeman i förrgår och igår. Det hanns inte med eftersom jag håller på att översätta åt en norsk mammasida: www.mammanet.no som från den 1:a april (tror jag) ska starta den svenska motsvarigheten. De ville ha någon som översatte och jag som inte har något annat att göra på min fritid (haha!) gav mig på det. Jag har lärt mig en hel del norska och det är ett så trevligt språk!

Jag har fått fler kläder från Didriksons, bland annat de helt suveräna skaljackorna i rött, grönt och turkost och svart. Den svarta jackan levereras med svarta byxor till och den är jättesnygg!

Jag ska försöka få tiden ikväll att åtminstone lägga ut en del varor för nu har jag översatt färdigt det som jag åtagit mig att göra i den första omgången.

Bilder på detta kommer i nästa inlägg men det är så härligt klara och fina färger! Den turkosa jackan är min absoluta favorit så här vid första anblicken. Undrar vad dottern kommer att gilla för färg när det inte finns vare sig rosa eller lila? Det är en sådan period nu... :-).

Ha det så himla bra i slasket. Kom ihåg att ju slaskigare det är - desto närmare är våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar