fredag 27 mars 2009

Arbetsveckan är till ända...

och nu är det pajbakning som gäller. Jag håller på att baka 3 st ananaspajer inför morgondagen då vi har stort kalas hemma för maken som fyller 40 år!!! Ja, det har jag ju skrivit om förut... Men grattis igen och puss på dig!

Jag vill passa på att göra lite reklam för de fina napphållarna från danska Babytex som Lilla Bebben kan erbjuda dig. De tillverkas efter ditt önskemål. Du anger vid beställningen vilket namn som ska stå på napphållaren och den blir personlig för ditt barn. Eftersom de tillverkas efter dina önskemål så är det ca 10-14 dagars leveranstid på dem. De är också väldigt populära att ge bort, kanske som dopgåva eller som "välkommen till världen"-present.


http://lillabebben.jetshop.se/ListProducts3.aspx?cat=183 - här hittar du dem!
Jättefina napphållare som gillas av både vuxna och barn och de tål att bita och suga på. Färgerna är helt giftfria och godkända för barnleksaker. Pärlorna tillverkas i Tyskland och har genomgått alla tester som krävs för att bli godkända i EU - och därmed Sverige.

Under nästa vecka kommer vi även att lägga ut armband för barn mellan 3-10 år ungefär. Det är inte klart vad de kommer att kosta, det måste jag räkna på. De tillverkas efter samma princip som napphållarna. Du anger i kommentarsrutan vad som ska stå på armbandet samt vilken färg och modell du vill ha. Leveranstiden ligger även här på ca 10-14 dagar. De har blivit jättepopulära i Danmark så nu tar vi dem till er i Sverige också!


Nu ska jag gå och ta hand om pajen! Ha en fortsatt bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar