tisdag 10 februari 2009

Kallekryp

Nytt för dagen är att Kallekryp nu finns för direkt leverans.

Kallekryp, denna fina lilla uppfinning som jag hade velat ha när min lilla gullunge var i krypartagen. Ett antal gånger hade hon fläskläpp för att benen halkade undan när hon skulle krypa. Näsan - den där lilla söta - som det gjorde så ont att slå i, men de är förvånansvärt tåliga, de små liven.

Nu finns i alla fall Kallekryp som enkelt beskrivet är en mudd med halknabbar på som man trär på utanpå kläderna. Den är så pass mjuk i mudden att den inte sitter åt utan bara hjälper till. Så enkel och smart att jag önskar jag kommit på den själv:-).

Vill du köpa den så hittar du den här: http://lillabebben.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=391 , 89 kr kostar den.

Det är bara en liten hake - minsta belopp att handla för är 99 kr. Detta har jag satt eftersom jag kör fraktfritt och för att få lite vinst på det hela så har jag valt att sätta 99 kr som minsta belopp.

DU kan t ex köpa en jättesöt liten skallra från Jabadabado samtidigt som du köper Kallekryp, kostar 49 kr och är ungefär 10 cm hög:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar