lördag 21 juli 2012

Lilla bebben testar Belly Bandit!

TEST AV BELLY BANDIT!


Lilla bebben beslöt sig för att testa en  BELLY BANDIT för en vecka sen! Måste ju uppleva det alla lovordar! Vilken trevlig överraskning! Provade en Belly bandit Limited edition stl S. Passade perfekt enligt måttabellen. Den är snygg. Den är mjuk på ytan. Den är stretchig men stum och sitter åt ordentligt. Tog på den enligt beskrivningen och det var överraskande lätt att få denn att sitta bra. Viktigt är att man drar runt kardborren till sidan när den väl sitter på. Trodde att den skulle vara obekväm och åka upp hela tiden men ICKE. Den var ju jätteskön! Vilket stöd. Har problem med ryggen och Belly banditen gav superskön stadga. Man får 100% bättre hållning med belly banditen på och efter två dagar hade jag till och med lite träningsvärk! Man måste sitta upp ordentligt vid till exempel matbordet och jag upplevde det som att man inte åt lika mycket som man kanske skulle ha gjort om man satt i sin vanliga lite ihopsjunkna ställning. Dubbeleffekt alltså! Hade den på hela dagarna och behövde bara dra ner den ett par gånger (efter att ha suttit i bilen). Jag önskar såååååå att Belly bandit hade funnits när jag fick mina barn!
BB LE Kardashian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar