torsdag 14 januari 2010

Nytt i shoppen!

Det är jag som är ny i shoppen! Jag heter Catrin och har fått äran att ta över och sköta om Lilla Bebben. Lilla Bebben startades av Anneli för tre år sedan och Anneli har nu valt att satsa på sitt ”andra” jobb istället. Under de tre år som gått har Anneli utvecklat Lilla Bebben till en riktigt bra shop – shoppen för bebben på webben! Jag ser fram emot att utveckla shoppen ytterligare och har massor av idéer om nya klädmärken och produkter. Det är jätteroligt att se att så många hittar till Lilla Bebben och handlar. Skriv gärna och berätta vad du vill kunna köpa hos Lilla Bebben. Maila till kundtjanst@lillabebben.se.

En nyhet för mig var de fantastiska Bolorna, gravidsmyckena. Jag har varit gravid tre gånger och helt missat detta vackra smycke. Det är verkligen den perfekta gåvan till en som är gravid och jag önskar jag kunde nå alla blivande pappor på något sätt och berätta om Bolan. Tipsa gärna en blivande pappa om att han kan köpa en Bola – ett gravidsmycke till den blivande mamman – garanterat uppskattat!

Lilla Bebben har Bolor i flera olika varianter och i olika prisklasser. Några favoriter är de som är designade av Mawi Design. Se vänster sida "Bola avlånga blomblad"







En annan favorit är Bolan med Babyfötter – den är så populär att den tyvärr är slutsåld just nu men den kommer in i nästa vecka – det går bra att beställa ändå bara du tänker på att den inte kommer till dig förrän i slutet av nästa vecka (vecka 4).




Välkommen in i shoppen!
/Catrin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar