onsdag 3 juni 2009

Fullt av tankar inför hösten...

Så är det att vara företagare i handelsbranschen. Det är mycket att tänka på inför hösten, vad ska jag köpa in? Hur kommer hösten att te sig i fråga om konjunktursvängningar? Vad ska jag göra för att den som handlar ska känna sig ännu mer trygg hos mig, att det funkar med leveranser, kvalitet, betalning och kundsupport?

Men det är rätt så trevligt att gå och fundera på sådant här, det är en del av tjusningen med att vara företagare. Och man får göra precis som man vill själv - nästan...

Till hösten kommer det att dyka upp mer ekologiska produkter, så mycket kan jag lova!
Jag gillar glass...

Jag får be så mycket om ursäkt för vädret igår - det är mitt fel! Jag var ledig igår så det måste ha varit mitt fel... Jag tycker synd om alla er som har semester samtidigt som mig, det är i slutet av juli-mitten av augusti. Bered er på regn;-).



Hoppas att ni har en härlig ledighet som hägrar för vi börjar väl bli lite trötta allihop och längtar efter semester?!

Ha det så himla bra!!!





//Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar