tisdag 24 mars 2009

Så kom vintern igen...

Det hade inte gjort något om det inte hade snöat... Nu längtar man ju riktigt mycket efter våren och solen och värmen.

I morse åkte jag tåg till jobbet och höll på att frysa öronen av mig, glömde mössan hemma... Jag brukar ju åka bil till jobbet annars så man är ju lite bortskämd.

Idag fyller min man 40 år!!! Puss på dig, gubbe!:-).

Jo, om du inte läst heeeela bloggen (vilket man aldrig orkar göra) så kan jag tala om för dig att Lilla Bebben är fortfarande en fritidsaktivitet. Jag arbetar 100% vid sidan om och vissa dagar är det bara otroligt jobbigt men oftast är det så himla kul!

Min strävan är att kunna öka försäljningen så jag kan vara hemma mer med min dotter som fyllt 3 år alldeles nyligen. Så söt liten unge och jag blir ofta förundrad över att så mycket vilja finns i en sån liten kropp...

Dottern är lite miljöskadad. En dag satt hon inne på pottan på toaletten och hade riggat upp en pall där hon satt och skrev på ett papper och räknade på en gammal avlagd miniräknare och skrev sen på pappret. Vad gör du? undrade jag. Hon tittade upp och såg viktig ut: Jag räknar fakturor! Det fanns ju ingen annan än mig som det gick att skylla på i det fallet. Maken räknar väldigt få fakturor - det är mest räkningar bara, haha!

Hm... Men gulligt var det! Jag tog kort så klart men den är i arkivet, jag ska spara den tills hon tar studenten:-D.

Det som är allra roligast just nu med Lilla Bebben är att det är så väldigt många som kommer tillbaka och handlar igen - och igen! Det gör mig ödmjuk och tacksam för att ni vill handla hos mig igen. Jag vet att det kan vara lite otryggt att handla på nätet av en mindre webbshop och det är ju verkligen ett förtroende som jag försöker förvalta på bästa sätt. Ibland blir det fel och jag inte hinner uppdatera i shoppen snabbt nog om något tar slut men jag försöker alltid att göra mitt allra bästa för att kunden ska bli nöjd.

Jag vill göra lite reklam för Kalle Kryp som jag säljer en hel massa av just nu! Det verkar finnas många krypbebisar med hala golv ute i landet. Många köper 2 st att ha och växla med när man tvättar det ena paret - de tål ju maskintvätt i 60 grader! Bra pris är det också: 89 kr.

En bild:

Bilden är tagen från http://www.kallekryp.se/ och där kan du också läsa mer om kallekryp.

Direktlänk till Kallekryp hos Lilla Bebben:
http://lillabebben.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=391

Betalar du med kort eller Kreditors Fakturera Mig så har du Kallekryp inom 1-3 dagar hem i brevlådan förutsatt att det inte är helg så klart. Däremot så kan du beställa hos Lilla Bebben på helgen och få leveransen på måndagen, det är en extra service som få andra webbshoppar kan erbjuda:-).

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar