tisdag 3 mars 2009

FIXONI coola kläder

har kommit hem nu! Det är jättefina T-shirts, byxor och klänningar. Jag ska bjuda på en speciell favorit som är såååå fin!

Håll till godo: De läggs ut i shoppen imorgon för idag måste jag bara sova efter det här inlägget.


Här kommer klänningen:

Jag tycker den är så himla fin! Det finns byxor till den också. T ex skulle LipFish randiga capribyxor passa jättefint eller Lilla Hund cerisa byxor i smalspårig manchester som kommer om några veckor, eller FIXONI leggings i cerise passa jättefint.

Det finns även en lila klänning som är i set med tights:


Jag tycker ju att tjejer ska få ha lite tjejiga kläder - inte hela tiden men då och då. Min dotter har en lila och rosa period nu och då är det mest väldigt tjejiga grejor som gäller. Hon har även haft perioder där hon bara ville ha neutrala kläder som inte var rosa... Och hon är 3 år!!!

Vart ska det sluta?! Har jag skapat ett klädmonster?

Men det är ju kul att hon inte skriker NEEEEJ!!! när jag visar henne något längre. Det var också en fas som vi gick igenom...

Apropå faser: Har inte ni som är inne och tittar lite roliga faser som era små telningar är inne i?

Jag vill jättegärna läsa om era små charmtroll och vad de har för speciella grejor för sig - om ni vill dela med er av det!

Sen vill jag puffa lite för de Gullungar som jag har i shoppen. Du hittar dem under loggan - eller via den här länken: http://lillabebben.jetshop.se/ShowPage.aspx?PageID=53

Det är så roligt att se era små gullungar och det behöver inte alls vara i kläder från Lilla Bebben men det fåååår det ju gärna vara...;-). Skicka in en bild till kundtjanst@lillabebben.se så publicerar jag den på sidan under Gullungar - om ni vill. Jag frågar alltid, publicerar inget utan tillstånd från målsman...

Ha det bra!

http://www.lillabebben.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar